19 July 2017

Jerawat makin kecut dan hilang dengan Argan Oil

Assalammualaikum semua...masih makan kuih raya ke tu? 😛😊 Musim musim raya ni jerawat pun muncul la ye tak. Meh kakak nak tunjuk sikit customer feedback ni..


Jerawat dia makin kecut. Merah merah kat muka dah makin hilang.Kulit makin cantik gitu dengan #argannefaceoilcomplex #freshpicks . Tapi kena konsisten la. Jangan hari letak esok nak nampak kesan kan.Tak dapek la akak nk tolong.
.
Bagaimana Argan Oil membantu? Ia kaya dgn Vitamin E (tocopherols) & antioksida yg membantu melawan radikal bebas dan menghasilkan sel yg lebih sihat. Ini bukan sahaja membantu mengatasi masalah jerawat tetapi juga bekas jerawat dan parut.
.
Arganne Oil Complex(100% organic argan oil+ apricot kernel oil,jojoba oil,rosehip seed oil,essential oil)
.
RM55(15ml) RM99(30ml), RM159(50ml)
.
whatsaap kalau berminat 0193854667
.
#bazaarpaknil #sayajual #visitmyig #naturalorganicskincare #skincaremalaysia


2 comments: